تخلیه چاه در کرج

تخلیه چاه در کرج :علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به دلیل جامدات و چربی های فراوانی است که از طریق لوله فاضلاب وارد چاه توالت می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو،

مواد پلاستیکی و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و باعث جلوگیری از نفوذ آب در چاه می شود و شما میتوانید با تیم تخلیه چاه در کرج ما تماس حاصل فرمایید تا فوری گرفتگی ها را برطرف کنیم .

این عواملی که عنوان کردیم باعث سر ریز شدن چاه شده و عوامل نشان دهنده ی پرشدن چاه فاضلاب , بوی بد فاضلاب در محیط خانه و ساختمان , بالا زدن آب توالت , وجود حشرات موذی مثل سوسک در ساختمان و …. است.

تخلیه چاه در کرج

تخلیه چاه در کرج از جمله کارهایی است که علاوه بر آن به دقت بالا، توجه به نکات بهداشتی را نیز می طلبد. چاه مملو از باکتری‌ها، ویروس‌ها و میکروب‌های مختلفی است که در خانه یا محیط‌های عمومی منتشر می‌شوند، می‌توانند سلامت مردم را با خطر جدی ایجاد کنند. بنابراین، مشکل چاه بسیار ساده به نظر می رسد، اما دانش تکنسین در مسائل بهداشتی و تخصصی وی در کار بسیار حائز اهمیت دارد.

خدماتی امین کاران :

لجن گیری چاه
تخلیه چاه به وسیله پمپ
طوقه چینی و کول گذاری چاه
کف تراشی توسط نیروی انسانی

تخلیه چاه در کرج

روش‌های تخلیه چاه در کرج

برای تخلیه چاه، روش‌های زیاد ومتفاوتی وجود دارد که متناسب با شرایط مکانی چاه، تشخیص ترکیدگی لوله یا نوع گرفتگی، یکی از این راه ها را انتخاب می‌کنیم. انواع روش‌های تخلیه چاه به صورت زیر است لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

۱-تخلیه چاه با حفر چاه کمکی در کرج

استفاده از این روش زیاد رایج نیست و فقط در حالتی می‌توان از این روش استفاده کرد که چاه اول هنوز ظرفیت و گنجایش دفع فضولات را دارد و فقط به زمان زیادتری لازم . این روش تخلیه چاه، دردسر زیادی ندارد وهمچنین هزینه کمتری دارد.

۲-دستگاه تراکم هوا برای تخلیه چاه

این روش بیشتر برای تخلیه کردن چاه های کوچک ساده مورد استفاده است.
از سیستم تراکم هوا برای تخلیه چاه استفاده می شود اما این روش دارای سر و صدای زیای است.

۳-تخلیه چاه به وسیله پمپ آبکش

این نوع پمپ که به آن پمپ تخلیه چاه نیز گفته می‌شود، بیشتر برای تخلیه لجن‌های چاه فاضلاب و فضولات درون چاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

۴-تخلیه چاه به وسیله پمپ لجن کش

مجموعه لوله بازکنی در کرج یکی از قدیمی ترین راه های تخلیه کردن چاه استفاده پمپ لجن کش از روش‌های تخلیه چاه فاضلاب می باشد.
این روش بسیار آرام و بی سر و صدا می باشد و باعث اذیت و آزار برای همسایگان نمی‌شود.

تخلیه چاه

تخلیه چاه تضمینی کرج

تیم لوله بازکنی امین کاران به تعمیر و عیب یابی از چاه ها و لوله های فاضلاب شما می پردازد. امین کاران با بهره گیری از  ابزارآلات پیشرفته و کادری مجرب در کمترین زمان نیازها و گرفتگی چاهتان را برطرف می کند.

بهترین روش تخلیه چاه فاضلاب

تمامی روش‌های تخلیه چاه تقریبا با هم برابرند و تنها تفاوت آن در هزینه و سر و صدای ایجاد شده آن است.

 به صورت کلی بهترین روش تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه با استفاده از پمپ لجن کش می باشد. زیرا ازسر و صدا ی کمی برخورد دار است  و هزینه آن نیز مقرون به صرفه است.

 

عواملی که بر عمر و کیفیت چاه فاضلاب موثر هستند موارد زیر را شامل می شوند:

  1. قطر چاه فاضلاب
  2. عمق چاه فاضلاب
  3. متراژ انباره چاه
  4. جنس خاک محل حفر چاه
  5. میزان حجم فاضلاب ورودی به درون چاه
تخلیه چاه در کرج

مزایای تخلیه چاه به موقع در کرج

تخلیه چاه تنها راهی است که شما می توانید توسط ان اب و فاضلاب چاه را خالی نمایید تا از بروز صدمات احتمالی جلو گیری نکنید. این عمل فوایدی زیادی دارد که به انها اشاره خواهیم نمود.

تخلیه به موقع چاه فاضلاب مزایای زیر را به همراه خواهد داشت :

  • افزایش طول عمر چاه فاضلاب
  • جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب
  • پیشگیری از وقوع حوادث چاه
  • کاهش هزینه های ساختمان
  • جلوگیری از سر ریز شدن چاه
  • پیشگیری از ریزش تخریب ساختمان
  • رفع بوی بد فاضلاب

رعایت نکات در تخلیه چاه

تخلیه چاه از ریختن چاه جلوگیری می کند و برای جلوگیری از این اتفاق باید سالانه از چاه بازدید کرد تیم امین کاران میتواند این کار را برعهده بگیرد.

امین کاران از فرسوده شدن چاه جلوگیری کرده و مانع خطرات بعدی آن می شود.

باید بدانید که این خطرات جدی هستند و در صورت رعایت نکردن و توجه نکردن به این موضوع ها باعث حوادث جبران ناپذیری می شوید.

قیمت تخلیه چاه در کرج

قیمت تخلیه چاه در کرج

قبل از خالی کردن چاه توسط افراد مجرب با کارشناسی درست باعث کاهش و بهینه شدن قیمت تخلیه چاه شوید و تا از افزایش هزینه بیهوده جلوگیری شود.

روش های تخلیه چاه در کرج

برای تخلیه چاه فاضلاب یا توالت از پمپ های لجن کش قوی با تانکرهای با حجم بالا استفاده می شود و در صورت نیاز از دستگاه های مکنده استفاده می شود. که روش کار این ماشین ها به شرح زیر است:

۱- زمانی که چاه فاضلاب یا توالت پر شد باید فوراً چاه تخلیه شود و یک گروه کارشناسی این کار را انجام دهند.

نکته مهم بحث شلنگی است که زباله ها را به سمت تانکر هدایت می کند و در روند کار نقش اساسی دارد. که باید دارای مشخصات استاندارد باشد تا در حین کار مشکلی پیش نیاید. این مواد عبارتند از: قطر استاندارد، تحمل فشار بالا و استحکام و پایداری در هنگام مکش.

۲- در فرآیند تخلیه چاه زمانی که شیلنگ به سمت چاه فاضلاب هدایت می شود باید دقت شود که انتهای لوله به انتهای چاه نزدیک نباشد زیرا باعث گرفتگی لوله و آسیب به دستگاه می شود.

۳-مکانیسم عملکرد دستگاه‌های مکنده به این صورت است که تا پایان تخلیه کامل فاضلاب به کار خود ادامه می‌دهند و چاه را کاملاً از چربی‌ها و ضایعات موجود پاک می‌کنند، البته این امر در هنگام استفاده از تجهیزات پیشرفته برای تخلیه چاه فاضلاب نیز صدق می‌کند. مورد استفاده قرار گیرد.

تخلیه چاه درکرج

تخلیه چاه درکرج

تخلیه چاه فوری در کرج

با وجود ترافیک سنگین و حضور مشتریان زیاد ، باز به تخلیه چاه فوری شهرت داریم این افتخاری است که با داشتن تیم حرفه ای بدست آورده ایم. در حد توان با موتورسیکلت خود را به محل میرسانیم و از طرفی تیم امین کاران تمامی مسیرهای میانبر شهر تهران را از حفظ هستند و نگرانی پیدا نکردن تخلیه چاه فوری را از ذهن مردم دور می کنند.

از این رو با اولین تماس همشهریان گرامی تیمی خوش برخورد و پرتلاش به محل اعزام شده و مشکل را در کمترین زمان و همچنین با کمترین هزینه حل می کنند.

 

مناطق تحت پوشش تخلیخه چاه در کرج

تخلیه چاه در کرج

هزینه تخلیه چاه درکرج

قیمت تخلیه چاه بسته به محل چاه، فاصله دهانه چاه تا محل تانکر، گرفتگی، سن چاه و تعداد تانکرها متفاوت است. اما نگران نباشید، ما عضو اتحادیه هستیم و با تعرفه شناخته شده و منصفانه کار می کنیم.

حرف آخر

تخلیه چاه امین کاران  یکی از اصلی ترین خدمات شرکت امین کاران می‌باشد . لوله بازکنی و تخلیه چاه کرج اگر به نحوه درست انجام نگیرد سبب به وجود آمدن مشکلاتی در ساختمان نیز می‌شود . تخلیه چاه در کرج شرکت امین کاران با داشتن بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه لوله بازکنی تلاش دارد تا رضایت همشهریان گرامی را جلب نماید.

همچنین برای همشهریان عزیز خدمات و شعب مختلفی را در نقاط مختلف شهر کرج ،تهران ازجمله مهرویلا ،گلشهر ،مهرشهر ، فردیس، عظیمیه، آزادگان ، گوهر دشت و..کرج ایجاد کرده ایم و می توانید با تماس با این شرکت در کمترین زمان ممکن از این مشکلات رهایی یابید.

شماره تلفن:

۰۹۱۲۰۹۳۰۱۱۸

۰۹۱۰۸۶۱۴۴۲۰

۰۹۱۰۸۴۵۴۱۴۲

۰۲۶۳۲۷۷۶۰۹۰

۰۲۶۳۲۷۷۲۰۵۰

۰۲۶۳۲۵۲۶۳۹۴

5 نظر

  1. کارتون عالیه

  2. از سایت ما هم دیدن فرمایید.
    ****

  3. […] توسط کارشناسان حرفه ای انجام گیرد. انجام کلیه خدمات تخلیه چاه در کرج ، تشخیص ترکیدگی لوله در کرج ،  لوله بازکنی در گوهردشت، […]

  4. […] گیری از باز کردن لوله میتوانیم خیلی از معضلات ناشی از تخلیه چاه در کرج و ترکیدن لوله و… این مشکل را رفع کرد. همچنین در باز […]

  5. […] این نکته ساده و پیش پا افتاده سالانه متحمل خرج های تخلیه چاه در کرج خواهند شد. در صورتی که با رعایت این مورد، در هزینه های […]

نظر بدهید

تماس فوری