تانکر لجن کش

ماشین تانکر لجن کش با پمپ کف کش و مکنده

یکی از انواع ماشین آلات خدمات شهری ، ماشین تانکر لجن کش می باشد. مشکل پر شدن چاه فاضلاب منازل و یا ماندن مقادیر قابل توجهی از فاضلاب در سطح و یا حومه شهرها مشکلات زیادی به بار می آورد. این مسائل که در اثر بارش باران و یا فعالیت های صنعتی و نیمه صنعتی در داخل و یا حومه شهرها تولید می گردد ، بسیار آزاردهنده است. امروزه با تولید دستگاه های مکانیزه تخلیه چاه و تانکر لجن کش با پمپ در دو نوع ۱۲۰۰۰ و ۶۰۰۰ این مشکلات به راحتی قابل حل می باشند. تانکر لجن کش با در اختیار داشتن مخزن و پمپ مکنده، در کمترین زمان ممکن ، فاضلاب را جمع آوری می کند.
شرکت امین کاران  در زمینه ی تخلیه چاه و لوله بازکنی ، با استفاده از مجهز ترین ابزار ها و دستگاه ها آماده ی ارائه ی خدمت به مشتریان گرامی می باشد.

پمپ لجن کش

پمپ لجن کش دستگاه مناسبی برای تخلیه چاه های فاضلاب خانگی می باشد. این دستگاه به راحتی فضولات و لجن درون چاه را تخلیه می کند. یکی از ابزار های مهم و رایج شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه ، پمپ لجن کش می باشد. از مزایای مهم پمپ لجن کش توانایی تخلیه لجن و فاضلاب غلیظ را می توان نام برد. استفاده از پمپ لجن کش بسیار ساده و آسان می باشد که از آن برای تخلیه چاه های کوچک و خانگی استفاده می شود. با استفاده از پمپ لجن کش و بدون استفاده از تانکر های مکنده فاضلاب ، تخلیه این چاه ها امکان پذیر است. این پمپ برای تخلیه هیچگونه مزاحمتی برای همسایه ها و… به همراه ندارد. البته این نکته را باید مد نظر داشته باشید که چاه های بزرگ را نمی توان با پمپ لجن کش تخلیه نمود و برای آن ها باید از تانکر های مکنده استفاده کرد.

1 نظر

  1. با سلام و خسته نباشید. دنبال خرید یک کاشین لجن کش ۵ تنی هستم . خواهشمند است که مشخصات و قیمت ماشین های فاضلابی را برای اینجانب ارسال نمایید. بهتر است با شماره ۰۹۱۳۲۷۱۴۷۶۹ تماس بگیرید./ ممنون…. شرایط خرید نقدی و اقساطی هم اگر دارید بفرسید.

نظر بدهید

تماس فوری