لوله بازکنی جهان نما

آشنایی با فنر لوله بازکنی و کارایی آن

یکی از مشکلات موجود در منازل و سازمان‌ها و انواع مراکز دیگر گرفتگی فضلاب‌ها است. من در این مقاله می‌خواهم تا شما را با فنر لوله بازکنی و انواع آن، آشنا کنم. پس با من تا انتهای مقاله همراه باشید.

آشنایی با فنر لوله بازکنی

لوله بازکن‌های فنری یا همان فنر هیدرولیکی که برای تمیز کردن و تخلیه لوله‌های خانگی کاربرد دارد. این لوله‌ها حدود ۸ متر طول دارند. لوله بازکن‌های فنری به وسیله یک موتور دریل باعث ایجاد لرزش در بدنه آن شده و باعث می‌شود تا سرفنر که حلتی چرخشی را دارد به راحتی داخل لوله‌ی فاضلاب وارد شده و گرفتگی لوله‌ها را باز خواهد کرد.

یکی از مزایای لوله بازکن‌های فنری این است که به راحتی وارد داخل لوله‌ها می‌شود و باعث می‌شود تا موانع داخل لوله به راحتی به چاه فاضلاب هدایت شوند. مزیت دیگر در استفاده از فنرهای لوله بازکنی این است که نسبت به روش‌های دیگر بازکردن لوله‌های گرفته شده، هزینه کمتری را خواهد داشت.

یکی از مراکز معتبر در کشور برای خدمات لوله بازکنی ،شرکت خدمات لوله بازکنی امین کاران است.

انواع فنرهای لوله بازکنی

فنر دستی لوله بازکنی

این فنرها همانطور که از نامش پیداست توسط دست انجام می‌گیرد. این لوله بازکن فنری از جنس آلومینیوم است و چندین سال می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. تنها عیب آن، طول این لوله بازکن های فنری است که از ۱۰ متر بیشتر نیستند. فنر دستی به علت طول کمتر، بیشتر در مصارف خانگی کاربرد دارند.

این فنرها برای پاکسازی لوله هایی با عمق زیاد کاربرد ندارد، زیرا برای لوله هایی با عمق زیاد احتیاج به سرفنر مخصوص است که به راحتی راه لوله گرفته شده را بازکند.

فنر برقی لوله بازکنی

این نوع از فنرهای لوله بازکن بیشتر برای بازکردن لوله‌ هایی با عمق زیاد است. این وسیله توسط دست کنترل نمی‌شوند بلکه توسط یک دستگاه کار می‌کنند. این دستکاه با فشارآوردن شدید به فنر لوله بازکنی باعث می‌شود تا سرفنری که به آن متصل شده است به راحتی گرفتگی لوله‌ها یا چاه را باز کند.

این کار را خود شما نمی‌توانید انجام دهید و باید متخصصین لوله بازکنی مشکل گرفتگی لوله را حل کنند.

انواع سرفنرهای لوله بازکنی

همانطور که گفته شد برای بازکردن راه لوله و پاک کردن آن، از سرفنرهای مخصوصی استفاده می‌شود. من در اینجا چند نوع از این سرفنرها را برای شما نام می‌برم.

سرفنر چاقویی: این از سرفنرها برنده و مانند چاقو می‌باشند که برای بریدن اجسام سخت که در داخل لوله‌ها گیر کرده اند، کاربرد دارد.

سرفنر نیزه‌ای: این سرفنرها بیشتر برای فرو رفتن در اجسامی مانند خاک و ماسه که داخل لوله قرار گرفته اند، کارایی دارد.

سرفنر الماسی: این سر فنرها محکم‌ترین نوع از سرفنرها می‌باشند که به راحتی اجسام سخت مانند سنگ و آجر گیرکرده در لوله را خرد می‌کنند.

سرفنر اسیدی: این سرفنرها با داشتن مواد شیمیایی و همانطور که از اسمش مشخص است برای رفع گرفتی لوله‌های فاضلابی کاربرد دارد.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید یکی از راه حل‌های ساده در باز کردن لوله‌ ها استفاده از فنر لوله بازکنی است. شما همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظر بدهید

تماس فوری