بیرون آوردن طلا و اشیا قیمتی از لوله توالت

درآوردن طلا از توالت

اگر اشیا گرانقیمت مانند طلا و جواهرات داخل چاه دستشویی و فاضلاب افتادند چه کنیم؟ از چه ابزارها و روش هایی برای درآوردن طلا از توالت استفاده کنیم؟ از چه کارهایی باید پرهیز کنیم تا اشیای گرانقیمت درون چاه نیوفتن؟ چقدر زمان نیاز است تا از پایین رفتن طلا و جواهرات در چاه فاضلاب جلوگیری کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید .

 

استفاده از سیم مفتولی برای بیرون آوردن طلا

می توان گفت سریع ترین و راحت ترین راه برای بیرون آوردن طلا و اشیا گرانقیمت از چاه دستشویی و توالت استفاده از یک سیم مفتولی است.

در این روش قسمتی از طلا و جواهرات را توسط سیم مفتولی قلاب کرده و آن را بالا می آوریم. دقت کنید به هیچ عنوان باعث فشار آمدن به طلا و جواهرات نشوید که در این صورت باعث جابجایی گوشواره النگو و … می شویم و دیگر نمی توان از این محصول استفاده کرد.

 

بیرون آوردن طلا و اشیا قیمتی از لوله توالت

استفاده از اشیایی مانند چنگک

اگر طلا و جواهرات به گونه‌ای در توالت و چاه قرار گرفته باشند که بتوان با ابزاری مانند چنگک و یا ان برده است آن را بیرون آورد دیگر نیازی به راههای دیگر نیست.

هرچقدر دستگیری چنگک بلندتر باشد کار برای ما راحت تر می شود. چنانچه با استفاده از چنگک میز توانستید طلای خود را از توالت و چاق خارج کنید می توانید با امین کاران مرکز تخصصی لوله بازکنی تهران و لوله بازکنی در کرج تماس بگیرید.

 

استفاده از پمپ های مکنده

برای خارج کردن شی گران قیمت و درآوردن طلا از توالت می‌توانید از پمپ های مکنده نیز استفاده کنید. اما در اینجا یک مشکل کوچک وجود دارد، ابزارهایی مثل پمپ های مکنده در اختیار عموم مردم نیست و بیشتر در اختیار شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه است

به همین منظور می توانید با امین کاران، مرکز تخصصی تخلیه چاه کرج و تخلیه چاه تهران تماس بگیرید. این مرکز با استفاده از بهترین دستگاه های پمپ های مکنده در سریعترین زمان به شما سرویس دهی می کند.

نکاتی که در زمان افتادن طلا در چاه دستشویی باید به آن دقت کرد:

  • به هیچ عنوان از دستشویی استفاده نکنید تا اشیا گران قیمت را از آن خارج کنید
  • از کشیدن سیفون و یا آب ریختن توسط آفتاب خودداری کنید چون باعث پایین رفتن طلا می شود
  • به هیچ عنوان با استفاده از روش های قدیمی اقدام به هول دادن طلا و جواهرات در لوله نکنید.
  • سعی کنید در سریعترین زمان ممکن با یک فرد ماهر و لوله بازکن تماس بگیرید

 

آشنایی کوتاه با مرکز تخصصی لوله بازکنی

مرکز امین کاران مرکز حرفه ای و قدیمی در زمینه لوله بازکنی تشخیص ترکیدگی لوله در کرج و تشخیص ترکیدگی لوله در تهران و تخلیه چاه است. این مرکز با اعزام کارشناسان مجرب و حرفه ای سعی دارد در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

جهت تماس و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

نظر بدهید

تماس فوری