لوله کشی آب سرد وگرم

لوله کشی آب سرد و گرم در کرج

لوله کشی آب سرد و گرم در کرج یکی از چندین خدمات متنوع امین کاران است، که طی آن لوله کشی ساختمان های در حال ساخت و یا ساختمان های در حال بازسازی را انجام می دهد.

ساختمان ها مانند انسان طول عمر دارند و پس از گذر از طول عمر مفید خود دچار مشکلات و فرسودگی هایی خواهند شد. فرسودگی بناها پس از مدتی امری کاملا طبیعی است و برای جلوگیری از مشکلات بیشتر باید در اسرع وقت به فکر بازسازی بنا بود.

یکی از مهمترین مراحل در بازسازی یک ساختمان و واحد مسکونی، لوله کشی مجدد لوله های آب و فاضلاب است.

در قدیم برای لوله کشی آب، لوله های سربی کاربرد زیادی داشت اما این روزها در لوله کشی آب ساختمان ها و اماکن مسکونی و تجاری عموما از لوله های غیرسربی و مخصوصا پلاستیکی استفاده میشود.

لوله های فلزی و سربی که در قدیم کاربرد داشت، مشکلات زیادی را در دراز مدت به دنبال داشت. زنگ زدگی از بزرگترین معضلات این نوع لوله بود.

ولی امروزه لوله های مختلفی وجود دارد که براساس نوع کاربرد و تشخیص کارشناس لوله کشی در کرج انتخاب می گردد.

تیم لوله کشی آب در کرج امین کاران با رعایت اصول لوله کشی سرد و گرم و با استفاده از لوله های فولادی گالوانیزه برای ارائه خدمات آماده است.

لوله کشی سرد و گرم کرج

ما به آسانی و بدون زحمتی و تنها با چرخاندن شیرآلات به آب شرب دسترسی پیدا میکینم، به راحتی و با چرخاندن یک شیر آب به آب گرم و با چرخاندن شیر دیگر به آب سرد دسترسی داریم.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که شیر آب سرد را باز کنید و یکباره با آب گرم مواجه شوید یا بلعکس. این اتفاق یکی از رایج ترین و البته پیش پاافتاده ترین اشتباهاتی است که متاسفانه لوله کش ها به ساده ترین و اصولی ترین جزییات در حین کار توجه نمی کنند.

تیم امین کاران با رعایت تمام اصول و استارندارها خدمات لوله کشی آب و لوله کشی سرد و گرم در کرج را به بهترین نحو برای شما انجام میدهد. ما در قبال وظایف خود مسئولیم و به بهترین شکل آنها را به پایان می رسانیم.

 

علاوه بر این، اگر لوله کشی در کرج ، اصولی و طبق استانداردهای خاصی انجام نشود باعث ضررهای زیادی برای شما نظیر ترکیدگی لوله ها و گرفتاری های دیگر می شود.

در همین راستا تیم امین کاران با رعایت لوله کشی اصولی و استفاده از لوله های مرغوب و با کیفیت می تواند لوله کشی ساختمان شما را تضمین کند و سایز کلیه لوله ها طبق نقشه و نظر ناظر می باشد.
جهت لوله کشی اصولی ساختمان، لوله کشی اصولی آب ساختمان با ما تماس بگیرید.

لوله کشی فاضلاب

لوله کشی فاضلاب ساختمان یکی از مهمترین و پرکاربردترین بخش های هر ساختمان است. از همین رو هنگام اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان باید قوانین لوله کشی را به درستی رعایت کرد.

برخی از نکات لوله کشی در کرج به شرح زیر است:

۱-در اجرای لوله کشی افقی شیب مناسب را رعایت کنید. شیب بیش از حد لوله‌ها باعث افزایش سرعت جریان فاضلاب شده و آب فاضلاب تخلیه شده و فضولات و مواد جامد در لوله‌ها باقی می‌ماند و به مرور باعث گرفتگی لوله‌ها میشود.

۲-شیب کم نیز باعث کاهش و حتی قطع جریان فاضلاب شده و لوله‌ها مسدود می‌شود.

۳-پس از اجرای هر قسمت نسبت به مهار آن اقدام نمایید.

۴-در لوله کشی فاضلاب ساختمان از زانویی ۴۵ درجه استفاده شود.

با اطمینان می توانید لوله کشی ساختمان خود را به تیم امین کاران بسپارید. پس از خاتمه اجرای لوله کشی به آزمایش آب بندی بپردازید.

در صورت وجود نشت, برای رفع آن اقدام نمایید.

لوله کشی فاضلاب

 لوله کشی ساختمان

اجرای لوله کشی ساختمان هم باید بنا بر لوله کشی اصولی ساختمان انجام گیرد تا از فرسودگی و ناکارامدی لوله جلوگیری شود.
به هیچ عنوان نباید وزن اضافی روی لوله­ های نصب شده لوله­ كشی ساختمان در حمام و توالت اعمال کرد و از قرار دادن وزن شیر آلات بهداشتی، وزن شیرهای اصلی و فرعی واحدها، وزن كلكتورها و… روی لوله­ ها بپرهیزید.

از لوله­ های لوله کشی فاضلاب ساختمان باید در مقابل مصالح ساختمانی محافظت کرد و دور از مصالح تیز و اشیا دیگر گذاشت و با قرار دادن مقوا زیر لوله های ساختمان و پوشاندن با ملات سبک از آسیب احتمالی مصون نگه داشت.

لوله­ های فاضلاب از جنس پلیمر وقتی در مقابل نور مستقیم خورشید قرار میگیرند آسیب میبینند و باید روی آن را با عایق پوشاند
اگر در فصل سرما لوله کشی فاضلاب ساختمان انجام میگیرد باید از ترکیدگی و یخ زدگی آن جلوگیری کرد و میتوان از آب نمک برای محافظت استفاده کرد که اگر آب در قسمت هایی از لوله باقی ماند یخ نزند.

لوله کشی ساختمان

تعمیرات لوله کشی ساختمان

اجرای تاسیسات و تعمیرات لوله کشی ساختمان و نصب انواع شیرآلات ساختمان
رفع نم و رطوبت ناشی از نشست آب از لوله کشی در کرج و نقاشی مجدد ساختمان
تعویض و تعمیرات لوله کشی ساختمان با لوله های ۵ لایه و سفید، جوشی و…
تشخیص ترکیدگی لوله کشی آب با دستگاه نشت یابی لوله آب
تعمیرات لوله کشی ساختمان و لوله کشی شوفاژ
انجام کلیه تعمیرات موتورخانه

تعمیرات لوله کشی ساختمان

خدمات امین کاران

2 نظر

  1. سلام
    یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه ((عنوان)) مطالب سایتتونه،
    اگه ((عنوان)) مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست ،
    یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین اینم لینکشه :
    https://co10.ir/blog/website/title.html/
    ۹۶۵ عنوان جذاب و پربازدید که موجب افزایش بیننده مطالب سایت شما می شود
    حتما یه نگاهی بهش بندازید ضرر نمیکنین

نظر بدهید

تماس فوری