رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا توسط لوله بازکن ها

امروز دنیا درگیر ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی است و تمامی امور را درگیر این مسئله شده است. در این شرایط بسیاری از موارد غیر ضرور توسط خانواده ها یا افراد کنار گذاشته شده است و معمولاً افراد تنها به کارها و امور اضطراری می پردازند. یکی از این اتفاقات غیر قابل پیش بینی و اضطراری ترکیدگی لوله گرفتگی لوله و یا نیاز به تخلیه چاه می باشد . در صورتی که منزل یا شرکت نیاز به لوله بازکنی داشته باشد فرقی نمی‌کند کرونا باشد یا نباشد و این مشکل باید سریعتر حل شود. اما رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا توسط لوله بازکن حتی در شرایط اضطراری نیز امری است که باید به آن توجه ویژه داشت.

 

کرونا

مواردی که باید توسط لوله باز کن در زمان کرونا رعایت شود:

 

زدن ماسک توسط لوله بازکن

شخص یا اشخاصی که وظیفه لوله بازکنی و تخلیه چاه را دارند باید در زمان مراجعه به منظور شرکت یا کارخانه حتماً از ماسک استفاده کنند. این اولین و مهمترین نکته برای رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان کرونا است. همچنین کارشناسان چگونه باز کنیم بعد از هر بار مراجعه و سرویس باید ماسک خود را تعویض کنند.

 

ضدعفونی کردن در هنگام ورود و خروج

کارشناسان لوله بازکن زمان ورود به محل ابتدا باید دست های خود را ضد عفونی کنند چون بدون شک بسیاری از نقاط منزل یا شرکت را برای ارائه خدمات لمس می کند. همچنین به دلیل ان آلوده بودن محیط در هنگام خروج نیز باید دست‌های خود را ضدعفونی کنند تا آلودگی را به مرحله‌ای دیگر منتقل نکنند.

 

رعایت فاصله اجتماعی از اعضای خانواده و دیگر افراد

 

تا حد امکان کارشناسان لوله بازکن باید از افراد منزل فاصله داشته باشند تا در صورت احتمال ناقل بودن خطری خانواده را تهدید نکند. کارشناسان لوله بازکنی امین کاران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی کرونا مفتخر است خدمات رسانی بهداشتی و دقیق لوله بازکنی در کرج و لوله بازکنی در تهران تقدیم شما عزیزان کند.

 

مواردی که اعضای خانه باید رعایت کنند:

استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی

 

افرادی که در تماس با بیان مجاورت کارشناسان دو بازیکنی هستند که حتماً باید از ماسک استفاده کنند . همچنین این افراد باید فاصله خود را با این کارشناسان حفظ کنند تا هم سلامت خود و هم سلامت کارشناسان لوله باز کن را تضمین کنند.

 

پذیرایی با رعایت پروتکل های کرونا

 

جهت پذیرایی از این افراد حتماً پروتکل‌های کرونا را رعایت کنید و حتی امکان از ظروف یکبار مصرف جهت پذیرایی استفاده کنید.

 

ضدعفونی کردن به محل سرویس بعد از خروج کارشناسان لوله باز کن

 

پس از خروج لوله بازکن ها باید محل سرویس شستشو شود و ضدعفونی گردد . همچنین تمام وسایل و ابزاری که مورد تماس با آنها بود نیز باید ضد عفونی گردند.

نظر بدهید

تماس فوری